تغذیه ورزشی
...
مهر، ۱۳۹۹

چگونه نحوه ی تهیه پروتئین بر هضم و جذب آن تاثیر میگذارد؟

قابلیت هضم و نرخ جذب آمینو اسیدها فاکتور مهمی برای تعیین کیفیت غذایی پروتئین است

مقالات تمرینی
...
مهر، ۱۳۹۹

تاثیر تمرینات هوازی در چربی و کربوهیدرات

تاثیر تمرینات هوازی در حالت ناشتا و غیر ناشتا بر متابولیسم چربی و کربوهیدرات در بزرگسالان

مقالات تمرینی
...
شهریور، ۱۳۹۹

اسنیف کردن (بو کردن) آمونیاک

بعضی از ورزشکاران قبل از لیفت های سنگین آمونیاک مصرف (اسنیف) میکنند. آیا اسنیف کردن آمونیاک باعث افزایش قدرت میشود؟

تغذیه ورزشی
...
مرداد، ۱۳۹۹

حذف صبحانه ممنوع

با حذف صبحانه به استقبال دیابت بروید!

تغذیه ورزشی
...
مرداد، ۱۳۹۹

سرکوب گرسنگی با تخم مرغ

چقدر کاری کمتری در ناهار مصرف میکنیم وقتی که در وعده ی صبحانه به جای شیرینی،تخم مرغ مصرف کنیم؟

پزشکی ورزشی
...
مرداد، ۱۳۹۹

معرفی بتاآلانین

بتاآلانین آمینو اسیدی است که توسط کبد تولید می شود و همچنین می تواند به واسطه گوشت و مرغ از بیرون دریافت شود.

مقالات تمرینی
...
مرداد، ۱۳۹۹

عضلات نامتقارن

شما ممکن است علاوه بر تغییر ظاهری عضله متوجه شوید که یک عضله شما از عضله دیگر قدرتمندتر است و وزنه را راحت‌تر جابه‌جا می‌کند.

پزشکی ورزشی
...
تیر، ۱۳۹۹

فولیک اسید را بشناسید

ویتامین محلول در آب عضوی از خانواده ویتامین B است و‌نقش کلیدی در بدن دارد