پزشکی ورزشی
...
مرداد، ۱۳۹۹

معرفی بتاآلانین

بتاآلانین آمینو اسیدی است که توسط کبد تولید می شود و همچنین می تواند به واسطه گوشت و مرغ از بیرون دریافت شود.

مقالات تمرینی
...
مرداد، ۱۳۹۹

عضلات نامتقارن

شما ممکن است علاوه بر تغییر ظاهری عضله متوجه شوید که یک عضله شما از عضله دیگر قدرتمندتر است و وزنه را راحت‌تر جابه‌جا می‌کند.

پزشکی ورزشی
...
تیر، ۱۳۹۹

فولیک اسید را بشناسید

ویتامین محلول در آب عضوی از خانواده ویتامین B است و‌نقش کلیدی در بدن دارد

پزشکی ورزشی
...
فروردین، ۱۳۹۸

تناسب فرار از لاکتات

شما قطعا نیازمند افزایش لاکتات در عضله هستید تا نتیجه ی مطلوبی بگیرید. اما داستان لاکتات دور از دسترس نیست.

مقالات تمرینی
...
فروردین، ۱۳۹۸

تمرینات هوازی هوشمند

قصد داریم شما را با اشتباهات رایج در تمرینات هوازی آشنا کنیم و سعی کنیم با کنار گذاشتن این اشتباهات و رعایت برخی نکات ساده از تمرین کردن لذت ببریم.

مقالات تمرینی
...
فروردین، ۱۳۹۸

پروژه پروتئینی

طراحی و عضله سازی: چگونه مقدار کاملی از پروتئین را در هر وعده غذایی دریافت کنیم؟

پزشکی ورزشی
...
فروردین، ۱۳۹۸

آیا تمرين با شكم خالي باعث كاهش چربی های ناحیه شکم خواهد شد؟

هنگامی که شما غذا می خورید بدنتان آن را به مواد مختلف تجزیه میکند و در این زمان چربی سوزی اتفاق نمیافتند.

مقالات تمرینی
...
فروردین، ۱۳۹۸

سه اصل مهم ریکاوری

آیا شما نیاز به یک روز استراحت دارید؟ مهمترین اصل بدنسازی ریکاوری مناسب است.