تغذیه ورزشی
...
تیر، ۱۴۰۰

بادام زمینی فرآوری شده باعث افزایش جذب چربی می شود؟

فرآوری بادام زمینی چه تاثیری بر جذب چربی دارد؟ هضم کامل برخی از غذاها مانند بادام زمینی دشوار است. بنابراین ، تمام مواد مغذی آنها جذب نمی شوند.

پزشکی ورزشی
...
بهمن، ۱۳۹۹

آیا مصرف مکمل HMB منجر به افزایش فوق العاده ی توده عضلانی می شود؟

مصرف پروتئین می تواند به بهبود افزایش توده عضلانی کمک کند. پروتئین از اسیدهای آمینه تشکیل شده است ، که لوسین قوی ترین آمینو اسید ...

پزشکی ورزشی
...
بهمن، ۱۳۹۹

تاثیر الکل بر سنتز پروتئین

در حالی که اثرات منفی مصرف الکل بر اثر سلامتی کاملاً مشهور است ، بدنسازان احتمالاً بیشتر نگران مصرف و چگونگی اثر آن بر فیزیک بدنشان هستند.

تغذیه ورزشی
...
آذر، ۱۳۹۹

قبل خواب پروتئین بخورید

بیشترین پروتئین طی سه وعده ی اصلی صبحانه،ناهار و شام مصرف میگردد که منجر میشود زمان طولانی در شب مقدار پروتین غذایی کمی برای ریکاوری در دسترس بدن باشد

مقالات تمرینی
...
آذر، ۱۳۹۹

بین هر ست چقدر استراحت کنیم ؟

آیا استراحت کوتاه بین ست ها ممکن است رشد عضلات را کُند کند؟ اصولا استراحت كمتر از يك دقيقه بين ست هاي تمريني محبوبيت بيشتري دارد اما ...

تغذیه ورزشی
...
مهر، ۱۳۹۹

چگونه نحوه ی تهیه پروتئین بر هضم و جذب آن تاثیر میگذارد؟

قابلیت هضم و نرخ جذب آمینو اسیدها فاکتور مهمی برای تعیین کیفیت غذایی پروتئین است

مقالات تمرینی
...
مهر، ۱۳۹۹

تاثیر تمرینات هوازی در چربی و کربوهیدرات

تاثیر تمرینات هوازی در حالت ناشتا و غیر ناشتا بر متابولیسم چربی و کربوهیدرات در بزرگسالان

مقالات تمرینی
...
شهریور، ۱۳۹۹

اسنیف کردن (بو کردن) آمونیاک

بعضی از ورزشکاران قبل از لیفت های سنگین آمونیاک مصرف (اسنیف) میکنند. آیا اسنیف کردن آمونیاک باعث افزایش قدرت میشود؟