پزشکی ورزشی
...
بهمن، ۱۳۹۹

تاثیر الکل بر سنتز پروتئین

در حالی که اثرات منفی مصرف الکل بر اثر سلامتی کاملاً مشهور است ، بدنسازان احتمالاً بیشتر نگران مصرف و چگونگی اثر آن بر فیزیک بدنشان هستند.

تغذیه ورزشی
...
آذر، ۱۳۹۹

قبل خواب پروتئین بخورید

بیشترین پروتئین طی سه وعده ی اصلی صبحانه،ناهار و شام مصرف میگردد که منجر میشود زمان طولانی در شب مقدار پروتین غذایی کمی برای ریکاوری در دسترس بدن باشد

مقالات تمرینی
...
آذر، ۱۳۹۹

بین هر ست چقدر استراحت کنیم ؟

آیا استراحت کوتاه بین ست ها ممکن است رشد عضلات را کُند کند؟ اصولا استراحت كمتر از يك دقيقه بين ست هاي تمريني محبوبيت بيشتري دارد اما ...

تغذیه ورزشی
...
مهر، ۱۳۹۹

چگونه نحوه ی تهیه پروتئین بر هضم و جذب آن تاثیر میگذارد؟

قابلیت هضم و نرخ جذب آمینو اسیدها فاکتور مهمی برای تعیین کیفیت غذایی پروتئین است

مقالات تمرینی
...
مهر، ۱۳۹۹

تاثیر تمرینات هوازی در چربی و کربوهیدرات

تاثیر تمرینات هوازی در حالت ناشتا و غیر ناشتا بر متابولیسم چربی و کربوهیدرات در بزرگسالان

مقالات تمرینی
...
شهریور، ۱۳۹۹

اسنیف کردن (بو کردن) آمونیاک

بعضی از ورزشکاران قبل از لیفت های سنگین آمونیاک مصرف (اسنیف) میکنند. آیا اسنیف کردن آمونیاک باعث افزایش قدرت میشود؟

تغذیه ورزشی
...
مرداد، ۱۳۹۹

حذف صبحانه ممنوع

با حذف صبحانه به استقبال دیابت بروید!

تغذیه ورزشی
...
مرداد، ۱۳۹۹

سرکوب گرسنگی با تخم مرغ

چقدر کاری کمتری در ناهار مصرف میکنیم وقتی که در وعده ی صبحانه به جای شیرینی،تخم مرغ مصرف کنیم؟