جلو بازو دستگاه لاری

جلو بازو دستگاه لاری

جلو بازو لاری دستگاه

  • برای اجرای این تمرین به دستگاه لاری(E-Z) و میز لاری(پریچر) احتیاج دارید . دستگیره را از قسمت داخلی آن گرفته و بردارید. کف دست ها باید رو به جلو باشد.
  • بازوها و سینه خود را روی پد میز لاری قرار دهید ، میله را با فاصله عرض شانه ها در دست نگه دارید . این وضعیت شروع حرکت است.
  • در حالی که عمل دم را انجام می دهید ، به آرامی هالتر را پایین آورده تا زمانی که بازو ها کاملا کشیده شوند.
  • با انجام عمل دم و با استفاده از عضلات جلوبازو وزنه را بالا آورده تا زمانی که عضلات دو سر بازو کاملا درگیر شده و میله با شانه های شما هم ارتفاع شود . عضلات جلوبازو را کاملا منقبض کرده و یک ثانیه در این وضعیت بمانید.
  • حرکت را به تعداد توصیه شده انجام دهید.